Påsken är kommen!

Hej allihopa! 
Jag vet att jag inte skrivit på ett bra tag, men har tagit en liten paus då det verkligen inte har hänt något intressant i mitt liv på sista tiden. Så jag ber om ursäkt! 
 
Men iaf, påsken är kommen! Och jag längtar faktiskt riktigt mycket faktiskt då jag är mamma nu och kan göra det speciellt för Linnea. 
Idag har vi målat påskägg och haft det roligt! 
 
 
Sen så har jag även fixat ett godis ägg som jag har fyllt med en massa gott till henne på lördag! 
 
Och jag har funderat fram om tillbaka om hur jag ska fixa hennes påsk med att leta efter ägget och jag fick en riktigt bra ide av min sambos kompis som jag ska testa. Mera info om det kommer i ett senare inlägg :)
 
Nu så sitter vi i soffan och äter kvällsmat och snart dags för sängen för lill pluttan. 
 
Over and out!

Kommentera här: