Sjukstuga!

Jaha ja, då har de första sjukdomarna kommit hem hit till oss, både jag och sambon är riktigt förkylda, har ont i kroppen och feber. Men än så länge så har lillskruttan klarat sig faktiskt och jag hoppas att det håller dig så!
 
Att vara förälder och sjuk samtidigt är då ingen lätt match, man måste verka pigg, komma på saker att göra, leka, städa och laga mat. Det är ett fulltidsjobb bara att vara förälder. 
 
Idag har det gått bra, jobbat en kort dag och gick sedan hem för att vila mig lite innan det var dags att hämta linnea på dagis. Har ingen som helst ork idag egentligen men jag måste för att Poul är myckte sämre än vad jag är så det är min tur att vara sjuk och vara mamma. 
 
Idag så har hon varit efter mig som en liten svans, suttit i köket och lekt när jag har lagat mat och bara varit allmänt mysig. 
 
 
Här sitter hon och lagar "mat" vilket hon tyckte var riktigt roligt då även jag lagade mat. 
 
Ne nu så ska lillskruttan i säng och jag ska lägga mig i sängen jag med för mina krafter är slut! 
 
Over and out!

Kommentera här: