Rätt beslut?

Jag har funderat fram och tillbaka på beslutet jag tog idag och jag frågar mig själv om jag tog rätt beslut, för det känns fel. Men jag vet ju att detta var för hans eget bästa, men jag kan fortfarande inte hjälpa att jag känner att det blev fel beslut, jag ångrar mig djupt. Men det är väl bara normalt att känna så antar jag? 
 
Att man känner en tomhet av ett älskat djur är väl bara en normal del utav sorjeprocessen? 
 
Jag kommer alltid sakna Sigge och kommer alltid komma ihåg honom, vilket gör att han ändå lever vidare genom mig. Han kommer alltid finnas i mitt hjärta och han kommer alltid att vara min första egna katt och inget kommer att kunna ersätta min lilla ängel! 
 
Förlåt för detta sorgsna inlägg men var tvungen att skriva av mig lite, hoppas ni förstår :) 
 
Over and out!
1 Hanna Rosberg:

skriven

Det kommer nog aldrig kännas som rätt beslut.. och kanske var det fel, kanske inte. Det får vi nog aldrig veta. Men han vet att du älskade honom överallt annat och minnet kommer leva vidare. Han kommer leva vidare genom mig också. ❤ ring sen om du behöver prata! ❤

Vila i frid älskade sigge! ❤

2 Annica:

skriven

Vännen! <3
Finns, det vet du.
Kram

3 susanne:

skriven

Fy fan vilken vidrig människa som avlivar ett djur du förmodligen inte har tid för och som din unge säkert är jobbig med, så är det med sådana kaffelatte brudar som dig.
Att skaffa barn katt eller hund är ett bindande val men sånt fattar inte du.
Du tror din blogg med 2 läsare lol

Svar: Jag tycker inte att du ska lägga dig i mitt liv, stör det dig så himla mycket om vilka val jag gör i mitt liv så tycker jag att du kan sluta läsa min blogg, "sanna"eller "susanne" eller vem du nu är. Du behöver inte följa efter mig från Annicas blogg bara för att jag la in en kommentar som ett svar på din hatfullhet mot henne.
Josephine Erlingsson

4 Hanna:

skriven

Till Susanne:

Vem tror du att du är över huvudtaget? Om det är någon som är vidrig så är det ju du som anklagar Jossan för något som du inte har med att göra och som inte vet om hela historien.

Jossan är verkligen ingen kaffelatte brud eller fotbollsmorsa eller vad fan som helst. Hon sliter förmodligen mer än vad du gör, Linnea är inte ens hennes biologiska dotter men lika älskad ändå, och hon ÄLSKAR sina katter, mer än vad du någonsin kan förstå, hon gjorde inte detta för att hon inte hade tid för honom, eller för att hon är självisk. Hon gjorde det av kärlek för att hon ansåg att han skulle må bättre av detta. Detta gör inte henne till en vidrig människa, detta gör henne till en underbar människa som älskar sina djur och inte tänker vara själviska och ha kvar djuren fastän de kanske inte mår så bra som det är just nu.
Så låt bara bli att kommentera utan att du vet all fakta.


Jossan jag älskar dig överallt annat! <3

5 Annica:

skriven

Susanna/susanne/sanna eller vad du nu heter, håll bara käften när du inte vet alla fakta. Du sprider falska fördomar om Turner syndrom, skriver hatiskt om hur synd det är om mina barn /Jossans bonusdotter som har oss som mammor. Antar att du i själva verket är en sådan mamma som fått se hur dina barn blir omhändertagna av socialen för att du inte skötte om dem och nu skyller du det på alla andra istället.

Följ ditt egna råd - sök hjälp innan den söker upp dig.

6 susanne sanna:

skriven

Råkade trycka iväg innan jag blev klar.
Jag tycker ni ska läsa en gång till mitt inlägg
Jag har aldrig haft med sociala att göra och känner inte någon heller men antar att ni är parasiter som inte jobbar och skaffar barn och är usla morsor. Det märks på innehållet på era bloggar. Den ena skriver frågor om föräldraskapet och har en man som är gubbe som inte ens ville ha dessa ungar. Själviskt egoistiskt.
Och bad gäller ts så kan jag läsa innantill på Google. Vilken frisk normal vettig ung tjej skaffar barn med 50 procents chans att få ett friskt barn?
Har man adhd adderad uns osv kan man inte vara en bra mamma. Alla dom sakerna tar över rollen styr in barnen i ensamheten för att mamman ngr klarar av en kompis reaktion.
Hon sitter med mobilen 24/7 vilken vettig morsa gör det ?
Vilken vettig ung tjej som är frisk skaffar barn innan man ser till att ha en lön eller en inkomst ?
Ni är samhällets lägre klass.
Ni ser ut som läbb och har söker haft 4 kant. Ni ser ut som sådana.
Ni är inte rädda för lite skit under naglarna visst men att vara en bra mamma blir man genom att inte visa hela livet på en blogg som dessutom är trist innehållsrik lös och kolla på bilden på ebba nu senast. Hon ser smutsig ut i ansiktet ser ut som foster skorv som sitter kvar. . Ser om som lera lite. Det är inte fräscht noramlt och annica saknar insikt i hur hon är som mamma. Hon isolerar barnen. Träffar ingen annan.
Men ni andra Hanna och du med katten nu har ju normalt hemma städat.
Det har inte Annica.
Där har du att hon har ts bl a
Tyck vad du vill om mina svar men jag ser och annica byter namn på sina bloggar Tror vi är uppe i 30 olika bloggar allt som samma tjat bilder på barnen med tovigt här snott under näsan eller helt nakna .. Eller skrikandes via en film.
Man ser hur skitigt ofräscht allt är.
Trasig soffa. . En bord som är luggslitet.
Jag kan nämna så många fler saker. Annica visar inte mina svar eller inlägg. Fråga annica om hon svabbar sina golv ofta eller diskar varje dag.
Fråga annica om hon ens kan lämna sina barn .. Nej det kan hon inte.
Då mår hon dåligt och det är ingen sund relation med sina
Bara gå bak kolla insta på bilderna på barn utan mössor röda händer. Hon kan inte klä barnen. Dom ville inte ha möta. Nää men då bestämmer man det.
Den rollen klarar inte Annica.

Svar: För det första så tycker jag att du själv ska läsa din förra kommentar för där hoppade du på mig och kallade mig för en vidrig människa för att jag gjorde ett smärtsamt val om att ta bort min älskade katt. Och anledningen till det är för att han inte mådde bra hemma hos mig, han kissade inne och var konstant orolig, ingen annan kunde ta över honom. Så vadå ska jag låta honom gå och må dåligt och kissa sönder allt i min lägenhet? Nej jag tror inte det, jag gjorde det för hans skull så ta fan reda på fakta innan du öppnar din jävla käft! Och för det andra så ska du veta att det ligger en polisanmälan inne mot dig nu, fortsätter du så ligger den kvar, men slutar du trakassera oss så försvinner den. Och btw, jag råkar vara en underbar mamma till min dotter, du känner inte mig över huvudtaget, du har inte en aning om vem jag är eller hur jag är som person, så nu har du ett val, antingen så slutar du eller så ligger anmälan kvar!
Josephine Erlingsson

7 Annica:

skriven

MOHAHA.. Rätt kul ändå det här med dig Susanne/Sanna eller vad du nu heter. Att du själv byter namn visar inte direkt på att du står för det du skriver.. ;-)

Nåväl.. MÅSTE man ha en sprillans ny soffa jämt och ständigt? Svaret där är nej.. Luggslitet bord? Nej, men visst skulle det behövas en omgång med lackering och slipning på det. Men det är absolut inget fel på bordet så sett. ;)

Att jag har en blogg där jag skriver, som du säger, innehållslöst och med samma tjat om barnen - jag har anhöriga som bor långt bort och som vi inte träffar så ofta. DÄRFÖR har jag med så vardagliga och "betydelselösa" händelser och aktiviteter i bloggen. Så de får bara en del i barnens liv ändå. Men, tycker du bloggen är tråkig - sluta läs den då. Så enkelt är det.

Jag diskar varje dag och vi torkar golv väldigt ofta, helt klart. Dammsuger minst 4-5 gånger i veckan, sopar golven gör vi varje dag. Tack så mycket för omtanken! ;-)

Det som ser ut som om tjejerna är smutsiga runt munnen, är det en matbild är det ju givet att de är smutsiga. Och, de har även eksem runt munnen som gör att det ser ut som smuts. :P Vi går från klarhet till klarhet.

Sluta trakassera Jossan, om det är mig du vill hoppa på.

Kommentera här: