Mycket på en helg

Denna helgen har varit händelserik, minst sagt. Kom ner till Jönköping igår runt 15 tiden, då blev jag hämtad av Hanna och Johannes. Efter det så bar det av till a6 för att kolla runt lite, sedan IKEA där jag äntligen hittade en högre pall till lilla pluttan där hemma då den hon har nu är alldeles för låg för henne då hon hemskt gärna vill stå och titta på och hjälpa till när vi gör vissa saker här hemma, eller när hon ska tvätta händerna och munnen efter maten helt enkelt.
 
Efter a6 vistelsen så bar det av hem till hanna för lite taco och spel mys som slutade i många skratt och trevilga konversationer. Sedan slutligen så avslutades dagen vid halv ett på natten då vi insåg hur mycket klockan var. Men otur hade jag, en utav Hannas omhändertags katter satte sig självklart på mitt täcke och kissade, så det var bara att pallra sig upp kl tio i ett på natten för att byta täcke och lakan. Inte det roligaste kanske men olyckor händer. 
 
 
Här har vi då Hanna och Johannes :) 
 
 
Fick även träffa Hannas nyaste tillskott till familjen, den söta och väldigt lilla Elsa!
 
Sedan idag då så bar det av till Annica en liten sväng för att lämna över lite kläder och träffa Ebba och Samantha, tyvärr så var inte Mary hemma då hon var iväg med sin pappa. Där spenderades en timme ungefär med lite tjöt.
 
Sedan så bar det av mot mormor som fyllde 74 idag och även för att fira min lillebror som fyllde 23 igår. Alla förutom min moster och hennes barn var där. Det var riktigt trevligt att träffa alla igen då jag inte är i Jönköping allt för ofta. 
 
 
 
Tyvärr så tänkte jag inte på att ta allt för många bilder hemma hos mormor men två blev det iallafall på släkten. Riktigt roligt att träffa alla igen måste jag säga!
 
Och nu så ligger jag i min systers rum hemma hos min mamma och längtar faktiskt hem till min älskade sambo och Linnea. Tyvärr så är Poul sjuk, men hoppas på att han blir frisk snart. 
 
Imorgon så kör mamma upp mig och min lillasyster till Oxelösund, då Lova (min syster) ska stanna hos oss ett par dagar då hon har sportlov. Vi får se vad vi hittar på för roliga saker! 
 
God natt och over and out!

Kommentera här: